2014-01-07
 21:34:40

O.P.I Muir muir on the wall

 
 
Ikväll lackade jag naglarna med O.P.I Muir muir on the wall.
    Att beskriva lackets färg är inte det lättaste, likaså att fota det. Jag skulle nog vilja säga att detta är ett mörkbrunt lack, som i vissa ljus skiftar i mörklila (vilket jag försökt fånga på bild med den fjärde bilden). Lacket kan man helt klart förknippa med O.P.I Every month is oktoberfest som jag nyligen skrev ett inlägg om, men detta lack är betydligt mer åt det bruna än lila hållet. Jag upplever också att trots att lacket är mörkt, så går det inte riktigt att missta för ett svart lack, som jag upplevde med O.P.I Every month is oktoberfest. Som ni kan se på de två översta bilderna så skimrar lacket.
Formulan är rinnig, men lättapplicerad. Har applicerat två lager, samt ett lager av topplacket Seche Vite dry fast top coat.
 
Jag gillar verkligen lacket! Det har en sådan fantastisk färgkombination, och skimret är som pricken över i:et.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: