2013-12-26
 16:03:00

O.P.I Every month is oktoberfest + O.P.I Matte top coat

 
Likt rubriken lyder så bär jag alltså O.P.I Every month is oktoberfest på mina naglar.
   Detta lack är väldigt mörkt. I skugga/svag belysning kan lacket nästintill se svart ut, men i någon form av belysning eller dagsljus skiftar det i mörkröda och mörklila nyanser, samt glimmar en aning. Lacket har en rätt så rinnig formula, men är väldigt lättapplicerat. Jag behövde måla två lager för att få lacket täckande, men det kändes dock inte alls speciellt besvärligt då jag upplevde att lacket har en bra torktid.
 
På alla naglar utom ringfingernageln har jag applicerat Seche Vite fast drying top coat, och på ringfingernageln har jag applicerat O.P.I Matte top coat. Med det matta överlacket ser lacket i princip svart ut, med mycket svaga skiftningar i mörkrött och mörklila.
 
Bilden i det övre, högra hörnet är fotad med blixt.
 
 
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: