2014-01-04
 23:49:03

Inspiration

 
Att hitta sina inspirationskällor kan vara en viktig del i sin process att utvecklas som dansare. Åtminstone upplever jag det. Det kan å andra sidan också ha sina nackdelar. Det finns perioder under tiden jag dansat som jag inspirerats och tack vare det blivit så motiverad, men när jag väl stått i danssalen har jag istället blivit oerhört självkritisk, jämfört mig med dem och det jag inspirerats av på ett negativt sätt. Balans, på alla möjliga sätt, kan jag nu konstatera har en väldigt viktig del i det hela.
 
Dessa tre videos är några jag tycker är beundransvärt geniala, på olika vis, på sina vis. Ta er tiden, njut och inspireras! Kan även rekommendera att kolla in Kyle Hanagamis videoserie Making Moves.


*****

Måste bara få säga detta, du är så klok och smart. Ser verkligen upp till dig!
Du vet vem jag är, fast du kanske inte kan gissa vem jag är men du vet vem jag är^^

Svar: åh, tack så hjärtligt! Även om du är lite mystisk och inte vill berätta vem du är haha.
Emmy Arvidsson



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: