2013-03-30
 00:17:00

Attention must be paid: Part 1


I onsdags gick Attention must be paid av stapeln. Nästintill obeskrivlig känsla!
      En salig blandning av stress, nervositet, glädje och trötthet bestod jag av under föreställningsdagen. Jag vill tacka alla som deltog, som hjälpt mig och de andra att göra detta möjligt, tusen gånger om. Tacksamheten är innerligt stor. Och ni som kom och kollade, det glädje mig verkligen.
      Alla fina komplimanger och kommentarer. Åh vad det värmer gott i kroppen, får leendet att aldrig försvinna.
 
Delar med mig av en del bilder från föreställningsdagen. Definitivt inga systemkamera bilder av något proffs, här kör vi på vanliga kompakt digitala kameror och alla möjliga fotosugna människor som fotografer.
Kanske kommer upp ännu ett inlägg med bilder, om inte annat kommer det i alla fall upp ett inlägg med videor från föreställningen så småningom.
 

Under föreställningen, på scen.
 
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: