2013-06-05
 02:32:51

Som en del av studentveckan

 
Imorgon blir detta läsårets sista skoldag.
     Idag spenderade jag min morgon och förmiddag i Luleå. Stannade hos my lovely boy igår efter att ha tränat med Sam inför Dance for Love Luleå som äger rum under Priden, söndag den 16juni, om ni känner för att komma och kika. Kollade på Lärkans vårshow idag då Jam at the Olympics bjöd på helhärlig funk, as always, och Sam med sina dansargirls voguade. Jag filmade tyvärr inte, men Jennifer Jallow filmade i alla fall dansuppträdandet, så jag lånar videon litegrann.
 
 
Senare idag väntade ett överraskande av vår mentor, som under alla år hållt koll på oss dansbarn och nödvändiga saker inom dansvardagen, föreställningar och dylikt. Hon har valt att helt ägna sig åt idrotten, då hon även är idrottslärare, vilket betyder att vi inte kommer träffa vår dansmamma på samma sätt längre. Samt att treorna går ut och hon snart fyller år. Så det blev en kombinerad avskeds-födelsedagsöverraskning med middag och efterrätt, och dessutom mitt under treornas studentvecka.
 
Efter middagen for jag och Emelie till Sanna för en myskväll på hennes altan, och så småning om kom även Felicia, Jocke, Malin, Lars och Bawer.
Afterski-tema.
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: