2013-06-09
 19:31:11

Fira in sommaren

 
Sommaren brukar i det allra flesta fall börja med en del firanden. Det gjorde den i år också.
      I onsdags eftermiddag gick dansartreorna på rödamattan, för balen ägde nämligen rum. Samma kväll gick min lillasyster ut grundskolan, och tidigare den dagen hade jag mitt examensfirande för att avsluta mitt andra år av gymnasiet. I fredags tog även dansartreorna studenten, och måste medge att hos mig är det blandade känslor hejvilt angående det!
 
earvid@instagram, klickbara bilder.

1. #dancers #studenten #sentimental #totalmegaglädje #dansarkärlek #dancelove @carolinehedell @sannaamarkstrom @feliciagoossens @wikstromrebecka @danielalindstrom @malinbergdahl @izabellakarlsson
2. @arvidssonfia

Oturligt nog tog mina batterier slut och jag fumlade på så fick ingen närbild på Sanna och Bawer, och ingen bild överhuvudtaget på Felicia och Jocke.
Izabella.
Caroline och Johan.
Daniéla.
Malin och Lars.
Rebecka.

Sanna och Bawer.
 
Sofia och hennes klass.
Sofia och Viktor.
 
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: