2013-01-16
 21:24:11

Hiphop at Hogwarts


Jag har dansat i Exiledföreningen tre terminer nu, det vill säga ett och ett halvt år. Årets julföreställning var Hiphop at Hogwarts, vilket jag nämnt i något inlägg tidigare. Denna termin skulle jag försöka bemästra Sams feminina version av street och Klaras rätt så distinkta street koreografi. Lyckades väl helt okej.
Av olika anledningar så har jag inte lagt ut videos på danserna. Fick nu tag på videos av de danser jag deltar i som Jenny Vieira lagt ut, så jag passar på att lägga upp dem nu. Bättre sent än aldrig.

Vi ser alla i princip likadana ut, men jag står längst fram i pyramidformationen.

Jag bär den ljusblåa, smått turkosa skjortan.


Ida

Snyggt! :)

Svar: Tackar!
Eloge till våra duktiga danslärare :)
Emmy Arvidsson



PUBLICERAT: 2013-01-16, 22:14:29 | URL: http://aidu.blogg.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: