2013-01-13
 14:17:00

För egentligen bör jag studera


Skolan började i tisdags. Skulle inte vilja påstå att jag är speciellt enig med mig själv angående den saken, men det skadar inte med någorlunda rutiner och vanligtvis resulterar skolstarten i mycket dans. För nuvarande gäller detta inte mig, eftersom jag dras med en höftskada varav jag får ganska skillda åsikter om hur denna skada ska behandlas. Återstår att se när jag är tillbaka, men jag hoppas innerligt att det ska bli inom en väldigt snar framtid. Tills vidare får jag fokusera på de teoretiska ämnena och arbeta med dansen i tanken. Må väl erkänna att det inte är speciellt motiverande dock. Och det känns som att jag kommer glömma bort hur man dansar. Heljobbig känsla.

De senaste från instagram. Bilderna är klickbara.
 
Målade naglarna igår. Simpelt, ljusrosa och rätt gulligt egentligen.
Var bara tvungen att springa ut i morgonrock och fota vår snömur vi har på bakgården. Den är inte nådig, men bilderna gör inte verkligheten rättvisa.
Åt flingor, en god smörgås och drack tranbärsjuice med morgonsolen igårmorse.


"Rockar utan lockar" skedde i torsdags, och delvis onsdags.
Jag kollade på vår gemensamma balettlektion med treorna.
Under nyår satt jag och pysslade, medans Jacob spelade fable. Det var både mysigt och trevligt.



julia

Hej jag såg på nellys hemsida att du kommenterat angående denna klänning: http://nelly.com/se/kl%C3%A4der-f%C3%B6r-kvinnor/kl%C3%A4der/festkl%C3%A4nningar/dry-lake-974/natasha-dress-207923-76/

jag själv är lite åt det mulligare hållet men min längd och bröst är lika som du förklara, jag undrar om du tyckte klänningen satt väldigt tight eller om du tror att man som lite mulligare, bör ta en storlek större. Man vill ju itne heller att den blir för lång. varma hälsningar

Svar: Den klänningen är så fantastiskt fin! Jag får känslan av drakgrön, eller någon mysig skog. På tal om annat.
Jag är som sagt väldigt nätt i kroppsbyggnaden. Jag har inte speciellt stor omkrets omkring revbenen/under brösten och jag upplever att klänningen sitter bra, men inte tight. Min lillasyster är bredare än mig över revbenen/under brösten och hon fick på sig den, men då satt den tight. Så jag tycker du kan prova en XS, för om du tar en större storlek tror jag den blir förstor i brösten, eftersom jag måste knyta ändå rätt hårt (utan att det ska vara obekvämt såklart) men då har jag å andra sidan ingen bh under.
Kram.
Emmy Arvidsson



PUBLICERAT: 2013-01-16, 11:55:47 | URL: http://jamp.blogg.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: