2013-04-04
 02:49:50

Pastarosor & en cheesecake

 
Igår natt lovade jag mig själv att ta hur lång sovmorgon jag vill, men inte längre än till klockan tolv. Kanske en aning ologiskt, men personligen tyckte jag det var en bra deal. Vaknade hur som helst 11.56, av egen maskin.
       Dagen har bestått av en oerhört slapp och ovettig förmiddag, å det må va. Tog mig så småning om en välbehövlig dusch, slängde på mig ett nyköpt linne och valde att bära röda läppar för kvällens fika med Felicia.
 
Åt en fantastiskt god middag idag. Lillasyster Sofia hade lagat vegetariska pastarosor. Färska pastaplattor fyllda med mozzarella, färskost, paprika, svartpeppar, oregano och lite basilik och med en tillhörande sås av krossade tomater, chilisås, grädde och salt. Rekommenderas! Även om min bild kanske inte får det hela att se jätteaptitligt ut.
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: