2013-04-09
 16:41:16

Det där halvåret som sprang


Inom kort tar jag min blommiga resväska &svarta ryggsäck på resa till huvudstaden.
      Det var nyss ett halvår till denna resa, åtminstone känns det så. Tiden har minsann gått i ultra tempo, och ikväll beger jag mig tillsammans med Jacob &Elin. Fantastiskt kul ska det bli!
     Mumford and Sons. Besöka House of Shapes. Strosa runt på stadens gator, i hopp om att hitta något tjusigt att ta med sig hem, och om inte annat, må gott.
 
Övervinner min kräsenhet och rädsla för att bära färger, olika färger, eller liknande färger som inte är svart, tillsammans. Det är ju faktiskt inte fult, eller fel, bara jag som töntar mig. En mörklila klänning jag trivs som en gud i, tillsammans med ett par svarta strumpbyxor och mina lila dr. martens, bär jag ikväll. Det blir finemang!
 




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: