2013-04-28
 23:16:00

2013 minus 1995


I fredags påbörjade jag mitt nittonde år, det vill säga, jag fyllde arton år.
      Har varit den som inte alls såg det stora i att fylla arton, inte ansåg att man fick så mycket rättigheter, möjligheter och frihet. Kan kort och gott säga att den åsikten ändrades ganska fort när det väl närmade sig. Bara den lilla saken att jag har kontroll över sjukanmälningarna till skolan.
     Bjuder på lite bilder från firandet, som skedde både fredag och lördag. Har dock varit usel på fota, så får återberätta en del i ord.

 

Fredag.
Tacos &sedan Challange för att se treorna dansa och ha en trevlig natt.
De fyra bilderna nedan har jag lånat av Sara Skoglund.

Moa, Sara &jag.

Väskan ville inte riktigt, så fick laga den. Med nål &tråd. Sjukt fult blev det, men ingen såg ändå.

Moa &Linn.

Sara och Alex.
 
Lördag. Firades av familjen &Jacob på morgon. Smörgåstårta &tee till frukost, samt presentöppning.
Så småning om dök en del dansare upp. Felicia Goossens, Rebecka Wikström, Sanna Markström, Malin Bergdahl, Lina Jonsson och Julia Sandström. Fikade, pratade och njöt av det goa sällskapet. Fick vid detta tillfälle också öppna presenter.
Till sist dök Jacobs familj upp. Mamma, pappa och syster. Tog emot fina gåvor även vid detta tillfälle.
När klockan närmade sig tjugo tog jag och Jacob oss till Emelie för ett överraskningsfirande. Fick stiga in i ett hus fyllt av läskig musik och guidande lappar. Lättskrämd som jag är så var jag ärligt rätt så rädd. Blev jag till sist överraskad med gratulationer från Emelie, Lina B, Sam &Elin. Riktigt mysig kväll blev det!

En del av de presenter jag fick. De presenter som inte är fotade är absolut inte mindre omtyckta, så ingen får för sig något sådant töntigt.

Mamma gjorde ett fantastiskt blomarrangemang med pärlor och hela kittet!




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: