2012-09-20
 22:15:00

Framtidsrapport


På bilden.
En kopp honugsvatten, Eco cosmetics solkräm, aloe vera gel och en grå bandeau bikini.
Vad kan vi konstatera med dessa ting? Sjuk eller bara tycker om honungsvatten? att solkräm är nödvändigt under hösten? aloe vera gel kan alltid vara bra att ha? och en bikini såhär i september, varför inte?
Det är nämligen på så vis att jag ska ut och resa, igen!
Så ja, honugsvattnet är för min hals, jag har blivit sjuk. Men resterande inköp är inför resan.
I fredags flög tanken i oss, i tisdags blev det bestämt. Jag ska till Kroatien med Emelie &hennes familj nu på lördag! Jag är så oerhört taggad! Utomlands, till värmen, igen.

Eco cosmetics solkräm- En naturlig solkräm, med såkallat fysiskt skydd.
Aloe vera gel- Svalkande och återfuktande för ansikte och kropp.
Grå bandeau bikini- Ett fynd för 30kr, har redan två andra bikini set. 

Fick impulsivbesök av Jacob nu ikväll, så ska duscha ur oljan jag applicerade i mitt hår för några timmar sedan, svara på några frågor i svenskan och nk:n, för att förhoppningsvis hinna mysa ner mig i soffan med karln, något bra att titta på och tee.

Imorgon umgås jag med Elin, Sam och Jacob.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: