2012-09-22
 15:38:36

Det viset


Gårdagen.

De sista prylarna hamnar inom kort i resväskan, magen ska fyllas med mat och så småning om börjar vi rulla mot flygplatsen.

När jag reste som yngre så insåg jag inte riktigt hur uppskattat jag tycker det är att resa, och i många fall slutade det med att jag en tid senare insåg hur mycket jag uppskattade just den resan, och önskade att jag hade tagit vara på den mer. Att ta vara på en resa, en händelse och så vidare har nog ingen specifik bruksanvisning "Så här tar man vara på sin resa", jag skulle vilja påstå att det handlar om att uppleva på sitt personliga vis, och hur det viset är får var och en ta reda på.

En vecka, sedan återvändar jag till Norrland.
Feta freder!




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: