2012-11-07
 23:05:26

Umgänge & dansevent



Oljade in mitt hår med hjälp av några minuters hårbottensmassage och tre olika oljor. Lät det sitta i x antal timmar, och under tiden har jag sprungit omkring och packat inför morgondagen och de två kommande dagarna därpå.
.Imorgon umgås jag med min kära.
.På fredag myser Jag och Jacob ner oss hos Sam, och denna gång gör Marcus Baldemar oss sällskap.
.Lördag väntar några timmars bussturer. Från Luleå till Piteå, från Piteå till Skellefteå. Dans i Novembermörkret.

Hade någon förhoppning om att hinna både läsa, rita, packa, duscha, lägga mig i någorlunda tid och hela kittet idag. Men likt de flesta fall, så blev det inte så denna gång heller. Typiskt.

Godis och kakor, ska levereras!


saga

Vilken fantastiskt mysig blogg detta var!! Tokälskar ditt hår förövrigt, sådär perfekta kortklippta snygga haha.

Svar: Åh, tackar tackar!Jag trivs i kort hår, dock är det besvärligt att inte kunna sätta upp det snabbt och smidigt.
Emmy Arvidsson



PUBLICERAT: 2012-11-08, 23:57:14 | URL: http://sagastenman.blogg.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: