2012-11-21
 22:51:33

Tusch blomma


Tog mig tiden att rita med promarkers, efter månader av uppehåll. Om jag ens kan kalla det uppehåll? då jag inte ritar med promarkers speciellt ofta överhuvudtaget, eftersom jag tycker det är lite knepigt. Lyckades i alla fall skapa en Iris blomma för första gången, och någon annan typ av blomma tillkom bara för att.

Jag är makalöst trött, och är nog rätt ofta på dåligt humör också, nuförtiden. Vädret är konstigt och mörkt, det är drygt en vecka kvar till dansföreställning och misslyckande i planering orsakar rep på både helger och efter skoltid. Företaget, Laughs Beyond UF, rullar på bra, men är minst sagt tidskrävande. De teoretiska ämnena existerar också, med inlämningar och redovisningar, som strössel på glassen. Och ja, man får vara förbannat less ibland. Och just nu är jag det.

En skön och varm duscha, kvällsfika och inom kort en behövlig nattsömn, får avsluta denna onsdag.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: