2012-07-14
 21:05:53

Zoltan


Min äldsta lillasyster steg upp sådär på morgonkvisten för några dagar sedan och gjorde oss varsin skål havregrynsgröt med mjölk, jordgubb &banan.

Jag har lagt några timmar åt tapetsering tillsammans med två av herrarna hos Börlin.
Har jag nämnt att jag tycker om denna typ av sysselsättning? Inreda, tapetsera, måla, och så småning om se resultat. Ohoho, det kommer bli helfint!


Jag och lillasyster Börlin bakade en tårta i samband med middagsbjudning hos Börlin.


Under en kortare period på senare tid har jag använt mig en aning av mobilkameran, vilket ni ser ovan, när kameran inte har hängt med.

Fick sisådär impulsivt besök av Sam igår. Prat, pringles, choklad, ponyo &disney musik.
Var och kikade på agility idag, min kusin, hennes man och son har kommit upp från den södra delen av landet. Vi bjöd dem även på middag.
Tog mig en tur till Luleå, och sitter i skrivande stund på en säng med sällskap av Jacob, Diddley och mamma Börlin.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: