2012-08-05
 00:29:08

Produkt uppdatering och en fransk


För ett ganska bra tag sedan skrev jag ett inlägg angående vilka produkter jag använder och hur jag använder dem, har du inte läst det kan du göra det här. Kände att det var dags att uppdatera er med tanke på att både produkter och tillvägagångssätt har förändrats.
I dagsläget använder jag mig av:
-Balsamet TRESemmé Naturals
-Gelen DevaCurl AnGel
And that's it! Jag har minskat antalet produkter, framförallt för att jag prövat mig fram och upptäckt att jag inte är i behov av mer än ett balsam, samt att jag insett att det inte är nödvändigt att använda hårspray mer än möjligtvis under dansuppvisningar. Glidmedlet brukar jag använda fåtal gånger, inte på grund av att det är dåligt, utan mer för att jag klarar mig utan.

Tillvägagångssätt: Applicerar balsamet i blött hår, masserar in det i hårbotten och längderna, låter sitta i undertiden jag tvättar kroppen, sköljer ur ordentligt med vatten. Kramar ur det överflödiga vattnet med en mikrofiber handduk, applicerar gelen, virar in håret i mikrofiber handduken och låter torka ett tag innan jag oftast fönar håret med diffuser.

Förövrigt är det betydligt mer ekonomiskt att köpa TRESemmé Naturals med tanke på pris, innehåll och produktens dryghet.


Provade för första gången att göra fransk manikyr, dock utan det ljusrosa och med ett svagt glitter ovanpå istället.




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: