2011-10-05
 20:32:42

Radio Protector


Dans, dans och åter dans.
Jag och Emelie dansade till klockan arton i tisdags. Vi skapade varsitt solo, samt utökade koreografin. Äntligen är den klar och nu återstår en heldel träning. Jag och Emelie hade aldrig träffats innan vi började i samma klass och nu har vi skapat en koreografi tillsammans. Ibland får man vara stolt.

Balettlektionerna har helt klart blivit något jag nuförtiden ser framemot. Vi har alla utvecklats och det är verkligen kul att lägga märke till det redan nu. Jag bjuder på en video vi spelade in efter lektionen. Vi är minsann heta i våra dräkter.








Musikarna ordnar planer som resulterar i att alla våra teoretiska lektioner utgår på torsdag och fredag. Detta innebär att vi börjar dagen med dans och slutar dagen med dans. BÅDA DAGARNA!

Nu måste jag verkligen slutföra lite skolarbeten och sedan ska jag och Rebecca sova, i rimlig tid.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: