2011-10-02
 01:44:38

"Vakenhetsanledning"


Toastädning, vika tvätt och tvätta, samt dammsuga började min lördag med. Nu är ni minsann avundsjuka. Dock är jag den typen som inte tycker det är speciellt jobbigt med sådana sysslor. Det kan faktiskt ha sina fördelar! Jag har även målat min dörr med skoltavlefärg. Ja, jag tycker det är häftigt att kunna rita och skriva på dörren för att sedan kunna torka bort det.
Min mor lagade laxplanka till middag, och det var minsann ingen liten portion mat. Jag kröp mig fram efter det! Otroligt nog lyckades jag trycka i mig marabou bara ett litet tag efter. Och där blev det lite dubbelmoral. Vi, jag och mamma och lillasyster, spelade alfapet. Isola gjorde oss även sällskap och jag vann!

Imorgon har jag dans och det kommer bli grymt som vanligt. Sedan gott folk, ska jag äventyra med en galen en. Det kommer bli en riktigtriktigt bra söndag. 









KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: