2013-01-17
 23:20:00

Bara kände för det


Nu förtiden brukar min dator vara avstängd vid den här tiden under veckorna. Åtminstone betydligt oftare än förr. Det är nämligen så att jag har insett hur oerhört skönt det är att somna, och få sova sig pigg. Ikväll blev det ingen sådan kväll, trots att det är torsdag. Det är nämligen så att jag spenderade min torsdagkväll med Felicia, Sanna och Malin på Nodo. Det är inget som sker var och varannan dag, och sådana kvällar är något jag uppskattar riktigt mycket. Kanske blir det lite extra när det inte sker helatiden. Det är en charm i att kunna samtala om lite allt möjligt. Slänga ur sig skräpprat, gå in på lite djupare ämnen, utbyta åsikter, slappna av, prata lite i mun på varandra, bara byta ämne sådär plötsligt, hitta olikheter och även känna igen sig. Och om än man sitter vid ett bord i princip hela kvällen, så känns det lite kul att få ta på sig något fint, men ändå mysigt och bekvämt. Jag bar en drakgrön, eller regnskogsgrön klänning, en kavaj ovan på det, en tubhalsduk och dubbla lager strumpbyxor. Sådana här kvällar mår jag bra av. Det var nog det jag ville berätta.




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: