2012-05-28
 18:34:52

Wild face



För ett tag sedan så anlände mitt natursmink från e.l.f.
Jag har inte använt mig av smink de senaste åren, utom möjligtvis mascara &scensmink inför föreställningar. Och kanske skäms jag lite sådär smått över att jag faktiskt fallit för frestelsen att beställa smink. Jag har dock lovat mig själv att det inte blir ett dagligt bruk, dels för att det inte behövs &jag klarar inte riktigt av känslan av att bära något som förvränger mig på de sättet som smink kan göra.

Hur som helst! Har provat alla skuggor, och concealern. Helnöjd! Det håller, enligt mig, är lätt att tvätta bort och inte minst sagt så är skuggorna riktigt fina. Man bör dessutom ha priset i åtanke eftersom produkterna är billiga, så enligt mig är det helt klart värt priserna.
Mascaran är inte från e.l.f, utan den fick jag i julklapp av mor min.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: