2012-06-07
 17:22:59

A woman's face


Jag sitter i mitt rum efter en långsam, men slapp dag. Trött, smutsig &en aning hungrig.
Jag har sommarlov. men det känns inte riktigt så, tiden sprang fortare. Tar förmodligen en buss till Luleå, umgås med pojken och skriver klart en sista engelska uppgift.

De kommande dagarna lär spenderas i danssalen. Evenemanget Face Off äger rum den 14juni, en dans &make up show. Biljetter finns att köpa på bland annat Glitter, &pengarna går till friends -mot mobbning



Samt att jag &en del av danstöserna dessutom ska delta i koreografitävlingen den 16juni, här i Piteå.

Idag uppträdde jag &min syster på min skolavslutning. Det är trots allt en helhärlig känsla att stå på scen, &vi fick oerhört fina komplimanger, vilket vi båda är väldigt tacksamma för.


Johanna

Kan meddela att jag grinade som ett barn när du och syrran sjöng. Kan ha påverkats av chocken jag befann mig i sedan jag mottagit världens knäppaste pris, men ni är för jävla bra alltså.



PUBLICERAT: 2012-06-07, 18:02:11 | URL: http://jjohannaeeriksson.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: