2012-01-12
 23:54:35

Naturlig lycka!


Poo. No poo. Rensade bort ALLA shampoon och icket godkända produkter från toa -och duschrummet idag. Det enda dåligt kemikaliefyllda produkterna som finns kvar är tandkrämen och rengöringsmedlena för toastolen och dylikt. Kanske kan man hitta något mer, men det är jag nästan inte medveten om. Kan ni förstå lyckan i ett nästintill 100%igt no poo rum? Kanske fixar jag lite bilder senare, men hittils får ni bara en liten titt.

OCMade idag efter några dagars uppehåll. Jag tycker om denna metod, den fungerar riktigt bra hittils. Trots att ansiktet masseras in med oljor så upplever jag endast mjuk och fräsch hy efter att jag ångat och tvättat bort oljerna. Oljade även in hårbotten och håret med ricin -och mandelolja.

Imorgon stiger jag upp tidigt och tar bussen till simhallen för att motionssimma med Emelie innan skoldagen startar med samhälls och sedan två danslektioner. 





Sofia - Uddevallas största modeblogg!

Ny tävling på bloggen med simpla regler så hoppas du vill vara med :D!

Kram



PUBLICERAT: 2012-01-14, 20:48:25 | URL: http://smnmode.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: