2012-02-09
 22:58:09

Differens




Jag känner knappt igen mig själv, men lite helhäftigt tycker jag nog att det är.
Jag och min syster konstaterade även att livet med lockar är tametusan riktigt busigt. Och inte minst sagt så har vi fått en helt annan syn på det hela sedan vi båda började med balsammetoden. Love your curls everyday with the No poo method! hahaha lät som något i form av en reklam, dock en sanningsenslig sådan.

Min hals är för tillfället hanterbar tackvare "Ipren mjuka kapslar, vår snabbaste ipren någonsin" eller något sådant, så jag ska passa på att smälla i mig ett x antal skivor nybakt limpa som mor bakat denna afton och kika igenom matematiken. Sedan ska jag sova för att kunna ta mig till skolan i ett någorlunda skick.

Bilderna får sådan fin struktur när man förstorar dem..



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: