2012-02-10
 11:50:20

Curlycurls


Jag provade att ploppa håret igår, men eftersom mitt hår inte hann torka innan jag skulle lägga mig och jag inte tycker det är speciellt skönt att sova med en fuktig microfiberturban runt huvudet så delade jag upp håret i två sektioner och satte upp dem i lösa, "ruffsiga" knutar. Så med andra ord ploppade jag mitt hår mer eller mindre med två gummisnoddar& en microfiberturban.

Om ni vill veta hur man ploppar håret kika in hos June, som i övrigt har en riktigt bra blogg med mycket tips, information och härligheter.

Såme pics fråm the plåpping:



Jag upplever att håret drar ihop sig ganska mycket när jag använder mig av denna typ av styling.
Mitt hår skiftar i väldigt mycket olika nyanser beroende på ljus och dylikt. För tillfället har jag en brun toning över mitt hennade hår och därav kan det komma att skifta i alltifrån bruna till mer oranga nyanser. 

Igår nämnde jag att jag skulle trycka i mig ett x antal skivor nybakt limpa. Denna morgon gjorde jag detsamma. fast jag åt en aning mer igårkväll. Himmelskt!





KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: