2012-12-07
 14:09:02

Jeans make over


Ett par svarta, tjockare, leggings &ett par svarta, slitna, obekväma jeans.

Tillvägagångssätt.
Sprättade bort bakfickorna, dragkedjan och det övre stycket på jeansen. Sprättade upp lite sömmar och tog bort den övre delen från leggingsen, och sydde sedan på de olika jeansdelarna på leggingsen. Resultatet blev ett par bekväma jeansleggings. 
Orsak.
Jag klarar sällan av att klä mig i jeans, på grund av att det svider och kliar så förfärligt på benen. Detta har resulterat i att jag nästintill bara klätt mig i strumpbyxor, vilket jag absolut trivs i, men det begränsar trots allt valet av kläder rejält. Irriterad och less över detta, kanske inte jättestora problem, men ändå ett problem, valde jag att tag i saken och utnyttja mina sykunskaper från högstadiet.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: