2012-08-13
 20:01:06

Era poosikter


I 16månader, ungefär, har jag använt mig av No poo -balsammetoden &naturliga råvaror. Personligen är det en livsstil jag trivs mycket bra med, känner mig bekväm med. Det är enkelt, billigt, lärorikt, fräscht, rent, äkta.

Det skulle vara så kul att få höra era åsikter angående No poo. Varför använder ni er av No poo? Vem/vad fick er att vilja börja? Vad använder ni för produkter? Märker ni någon förändring? Finns det något ni kan rekommendera andra att pröva/vara försiktig med? Vilken/ vilka metoder föredrar ni: balsammetoden, bikarbonat och äcv, äggtvätt, WO(Water only) etc.? Finns det något speciellt ni har upptäckt i samband med att ni använt er av No poo?
Släng iväg en kommentar!




Elin

Helojsan! Du vet redan en del om mitt No Pooande. Men måste säga att efter att ha tvättat med bikarbonat och äcv ett tag nu, så är det helt klart min nya favvo! Testade att sätta i några droppar eterisk olja i äcv-sköljningen och det blev en lite bättre doft
. Förresten tror jag att jag glömde mitt Såklart balsam i eran dusch. Behåll det, om inte för användning till håret, fungerar det grymt bra som sminkborttagning!

Svar: Det låter kanoners! Jag känner också att äcv och bikarbonat är en favorit, eftersom det rengör ordentligt, utan att torka ut.Aha! Men tackartackar :)
Emmy Arvidsson



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: