2011-11-02
 15:08:05

Henna gloss & update


Just inom denna kategori står det ganska tomt. Delvis på grund av att jag inte haft något speciellt att berätta eller informera, dels på grund av ren lathet. Några positiva händelser: Jag och min käre BM-kompanjon Zaga har lyckats inspirera (kanske med en aning tjat) våra danstjejer att börja med balsammetoden. Samt skapat intresse hos en heldel skulle jag tro. L'Oreal Elvital Volume Collagen -helgrymt balsam. Lite lättare, ger volym, mild doft.

Provade mig på att göra någon typ av henna gloss.
Smulade sönder en del av min hennakaka. Blandade med balsamet. Värmde lite och applicerade i håret. Lät sitta med plastfolie någon timme i samband med städning eller dylikt.





KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: